PERSONALIZED SUGAR FIGURINES

PERSONALIZED SUGAR FIGURINES
Hand-made, tailored sugar figurines to your request on a dummy cake. Contact for detail

Chilled cheesecake elyzabrownies

DIY cookies by elyzabrownies

28 March 2010

Kek Teddy Bear yg pertama!

Jadi.. beginilah akhirnya kek yang aku dok tingin nk buat sejak menjak aku nmpk kat blog Kak Ina. Rupa2nya rajuk ku masa kat ICCA minggu lepas membawa aku ke sini. Kak Ina mmg menggunakan 3D teddy bear cake mold utk kek ni. Alhamdulillah, aku mmg dah 'ter'beli pon he he he.

Cadangnya esok lusa aku akan mulakan promo utk kek ni pd kengkawan mutual. Nak tunjuk hasil karya kerastanganku kat org lain pulak. Harap2 berbaloi :-) Btw, terima kasih Kak Ina sbb sudi ajar & bg byk tips kat sy ni. 

2 comments:

  1. cmana akak buat? huaaa nak belajar gak. dni minat tapi tak gheti :'( comelnyeee

    ReplyDelete
  2. ala dni, tak payah la susah2 nk blaja. order utk makan jer la, kan lg senang?
    hehe

    so bila mau order? hehehe

    ReplyDelete

Any comments are welcome!

Donation from eLyza brownies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...