PERSONALIZED SUGAR FIGURINES

PERSONALIZED SUGAR FIGURINES
Hand-made, tailored sugar figurines to your request on a dummy cake. Contact for detail

Chilled cheesecake elyzabrownies

DIY cookies by elyzabrownies

06 June 2010

Kek hantaran buat kedua-dua bakal pengantin

Rasanya hampir sebulan yg lalu aku terima email dr Radz yg inginkan sebijik kek utk majlis pertunangannya. Radz kirimkan sebuah gambar sbg contoh decoration. Aku dah cuba sedapa upaya utk hasilkan kek ini menyerupai gambar contoh yang diberi plus some adjustment to my skill yg masih amatur ni. Maka ini lah hasilnya, setakat yang termampu. Terus terang ckp, aku betul2 tak puasti. Mintak ampun sgt2 kat Radz kalo kek ni tak menepati citarasa Radz. Kene tunggu akak betul2 pro kot, baru leh buat yg lebih bagus huhuhu. Apa2pon ku ucapkan mekasih pada Radz kerna sudi menempah kek dgn akak ye?
Yang ini pulak kek choc moist yang ditempah oleh pihak lelaki, menerusi kakak kpd bakal pengantin lelaki. Last minute order. Suzi requested choc moist with strawberries, katanya nk simple2 jer. So ini la pulak hasilnya. Lagi sekali aku tak berpuasati. Ntah knp mlm tu everything went wrong. Hai, taktau lah :-( 
Tapi aku harapkan majlis berjalan dgn lancar, semoga niat Radz & tunang menjadi kenyataan. Kalo dah jodoh, insyaAllah tak ke mana :-) Selamat bertunang.

No comments:

Post a Comment

Any comments are welcome!

Donation from eLyza brownies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...