PERSONALIZED SUGAR FIGURINES

PERSONALIZED SUGAR FIGURINES
Hand-made, tailored sugar figurines to your request on a dummy cake. Contact for detail

Chilled cheesecake elyzabrownies

DIY cookies by elyzabrownies

29 August 2010

Drum cake for Tunku Shafiq, with love from Sabrina

My fav: the sticks look almost real!

haaaa... inilah dia kek yg dah lama dibincangkan dlm email. Rasanya lebih dr sebulan kot dok bincang2 cemana nk deco kek ni. Dpt email dr Sabrina, Shah Alam, yg menurutnya sgt terpikat dgn kek gitar lektrik yg aku buat tak lama dulu.
Akhirnya, last week Sab konfem order kek coklat & deco yg dia mahukan. Dan aku pula cuba hasilkan yg terbaik. 
Huhuhu bkn senang bagai dlm gambar. Jenuh juga nk dptkan finishing yg kemas. Berjam2 aku dok uli fondant. Sepanjang mlmku berjaga. Nasib baik anakku tak byk mengganggu. Aku upah dia fondant sikit supaya dia boleh uli sendiri he he.
Maka inilah hasilnya - kek drum with full fondant deco. Berat 2.5kg.
Kek dgn ucapan 'happy birthday Tunku Shafiq. I LOVE U' bersama lilin no. 2, 2 btg (Tunku Shafiq ni baru berusia 22thn I guess). 
Harapanku agar Sab berpuashati dgn kek ni & semoga hubungan u all berpanjangan yer? 
Terima kasih :-)
*Bg yg sukakan kucing Persians, boleh la lawat blog Sabrina yg sangat passionates abt her persians cats di sini.
** Dpt feedback dr Sabrina, katanya famili bf suka sgt dgn kek ni. Mekasih Sab.

2 comments:

  1. waa...elyza......kretip kretip nyer awak....!! Mesti byk kelas butter cream n fondant u attended kan? Kalu dekat, Ayu naaaaak singgah kat bekery elyza.....

    ReplyDelete
  2. ish ish ishhh....

    takde la Ayu.. kite baru sgt dlm bidang ni. Raya ni baru masuk setahun buat benda2 ni. Byk benor benda nk kene blaja...

    Nk singgah? eheh meh laa tp bakeri dapur umah ajer ler.. heheheh. U raya mesti byk order kan? Tak menang tgn le tuuu

    ReplyDelete

Any comments are welcome!

Donation from eLyza brownies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...