PERSONALIZED SUGAR FIGURINES

PERSONALIZED SUGAR FIGURINES
Hand-made, tailored sugar figurines to your request on a dummy cake. Contact for detail

Chilled cheesecake elyzabrownies

DIY cookies by elyzabrownies

12 March 2011

Kek puteri duyung melepak atas tiram

 Ini kek duyung yg kedua aku buat sepanjang karier (separuh masa) ni. 
Tahun lepas buatkan utk Rozwin. Kali ni buatkan utk Ita dr Shah Alam pula.
Di dalamnya red velvet cake + cream cheese.
Berhari2 pikir cemana nk buat lekuk2 tiram tu, hingga masa nk deko pon masih tak dpt idea.
Sbbnyer aku takmo ukir kek byk sgt utk mengurangkan risiko2 teknikal yg mungkin muncul akibat dr ukiran2 tu nnt.
Tapi bila dah gentel2 fondant tu, sambil tenung2 kek.. tup! tercetus idea ituu.. 
hehehehe
Ok.. setel lah!
Alhamdulillah, menjadi juga kek ni :-)
Duyung ni pakai proper baju sbb aku rasa cam segan lak nk buat dia pakai bra kerang je,
sbb kek ni utk girl umur 3thn... :-(


 Akhir sekali, selamat harijadi ke-3 Nina. Moga membesar jd anak yg patuh pada ibubapa.
& terima kasih juga buat Ita sekeluarga kerana sudi menempah kek dgn sy.



No comments:

Post a Comment

Any comments are welcome!

Donation from eLyza brownies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...