PERSONALIZED SUGAR FIGURINES

PERSONALIZED SUGAR FIGURINES
Hand-made, tailored sugar figurines to your request on a dummy cake. Contact for detail

Chilled cheesecake elyzabrownies

DIY cookies by elyzabrownies

05 December 2011

Project: Cupcakes bouquet




Keterujaan nk buat bouquet ni sbb munculnyer bbrp email yg bertanya samada aku leh buat ke tidak benda ni. Aku pon xtau aku leh wat ke tak tp rasa2nya mcm boleh buat tp awal2 lg dah tau, gerenti ada masalah teknikal yg perlu diselesaikan utk menghasilkan bouquet ni.
Maka.. aku pon tekad la nk try gak. 

Maka menerpa le aku ke kedai bunga beli barang2 yg aku rasakan perlu.
Riben, butterfly (suka!), kertas warna, styrofoam, pasu kecik etc.
Kira punya kira... ish mahal gak ler modal nak buat benda ni. Dkt RM50 sekali beli!
Ish ish isshhh! (padan la ada bakers cas mahal..)

So, dipendekkan cite itu le hasil kerastanganku. Menggunakan 10bj cupcakes.
Amacam? Too plain ke?
Alahai... takpe, nnt cheq cuba penuhkan pasu tu ngan kertas kaler2 naa...
Rasanya boleh improve lagi kot?
InsyaAllah akan improve kan lgi hasil keras tangan ini,
Chaiyok!!

No comments:

Post a Comment

Any comments are welcome!

Donation from eLyza brownies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...